Wednesday, February 08, 2006

Google

IKEA möbler

Har ägnat kvällen åt att montera möbler från IKEA så nu ska här bli ordning i scrapvrån (som ligger i vardagsrummet). Tyvärr så upptäcktes att datormöblerna var i fel färg när jag skulle montera dom så jag kommer inte komma iordning färdigt riktigt ännu men allt annat är monterat så när som på tassarna på bordet som ska på imorgon man får ju inte spika hur sent tyvärr.
Så imorgon ska jag försöka börja flytta grejer. Det är så kul att hålla på, fast det är klart jag är ju en av få som älskar att montera IKEA möbler och bara längtar efter att få börja så fort jag fått hem sakerna.
Såg i DN imorse att någon Engelsman hade startat en firma som monterade IKEA möbler det kanske vore ett jobb för mig fast då skulle man nog tröttna.
Nu ska jag krama kudden så God Natt på er.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home