Wednesday, February 22, 2006

Google

Färdig monterat men...

...långt ifrån klar med ordningställandet av mina scrappiga saker. Jag visste nämligen inte att det var en sitta och leka möbel jag köpte inte ett pysselbord. Saga kan sitta i timmar på bordet och leka med mina blommor ibland men oftast med sina egna leksaker.
Den senaste veckan har jag lyckats scrappa en hel del ska lägga upp dom här senare men dom finns att beskåda på scrappiz än så länge.
Just nu sitter jag och fnular på månads utmaningen hos Papprika jag har det mesta klart för montering men det saknas något, jobbigt värre + att jag inte hittar mina looprings just nu när jag behöver dom får ta en ordentlig letar runda senare. Hoppas nämligen bli klar idag så jag kan fortsätta med något nyt efter tre dagar med denna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home