Friday, February 24, 2006

Google

Har blivit utmanad

Så här lät utmaningen: Vilken är din stil? Utmanar alla scrappare att fundera kring detta och skriva ner vad du kommer fram till i din blogg. Själv ska jag också fundera vidare :-) utmaningen kommer från Ulrika läs hennes blogg här: Ulrikas blogg

Nu till min scrapstil, det är en svår fråga för en månad sen skulle jag svarat cardstock scrappare för då använde jag knappt mönstrat papper men sen nyår har jag nosat mer och mer på mönstrat och börjar kunna bli riktigt nöjd med dom LOer som innehåller mönstrat papper. Vilket naturligtvis påverkar ekonomin eftersom jag inte har så mycket mönstrat. Börjar också nosa på mer dekorationer.
Älskar att se såna väl dekorerade LO med massor av detaljer att lägga märke till men har inte gjort någon själv funderar på att lifta någon någongång.
Har börjat variera mig mer med att skriva för hand trots att jag inte gillar min handstil men man vänjer sig vid att se den.

Lägger upp två lite äldre LO så ni får se hur jag scrappade för ca ett år sen hur jag scrappar nu ser ni i tidigare inlägg.
Först en på Sagas dop om hennes namn och dess betydelse

och sen en bad LO

0 Comments:

Post a Comment

<< Home